16 March 2010

RUGI kalau KAMU tak tengok ni. (",)

Terima kasih pada kamu yang mendoakan kesejahteraan aku tempoh hari. Tiga hari tak blogging rasa macam tiga tahun. hahahaha Gila poyo pompuan ni. hikhikhik =) Eh, korang perasan tak wishlist aku yang dah berkurun kat side bar tu? Sebelum ni ada kat bawah, tapi aku dah bawak naik atas semula. hoho Excited sebab dua benda di wishlist tu dah tercapai. =) Mari-mari buka mata besar-besar.


Ini paper bag. Scroll ke bawah lagi... =)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ada kotak hitam dalam paper bag tu. =)
Jalan lagi yuk. ahahahaha
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Tadaaaa!!! Ada netbook impian dalam kotak
hitam tu rupanya. =) Kaler pink gitu. hoho.
Jalan-jalan lagi lah. =)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Secara eksklusifnya mempersembahkan Si Pinky Sony Vaio kepunyaan aku.

Owner: Lemonade

Sponsored by: Kak Ngah

Kak Ngah! Hari-hari aku doakan ko makin kaya sebab kalau ko kaya aku tak payah bayar balik netbook ni. hahahaa bukan aku yang kata, ko yang kata. (",)

Mari lihat wishlist kedua pula.

Ni pun paper bag. Kalau korang pernah masuk butik yang ada
barangan brand Paris Hilton ni akan dapatla paper bag macam ni.
Jalan-jalan ke bawah lagi ye. =)
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Eh, ada kotak kaler merah la. Apakah..?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
OmiGod! ELLE wallet. hahaha buat-buat terkejut.
Padahal dah pernah skodeng wallet ni kat butik tu.
Meh kasi zoom lagi.
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Ni ha! ELLE wallet. Sebenarnya tak nak kaler ni.
Tapi out of stock la kaler purple tu. Dan sebenarnya
bukan nak design yang macam ni. Nak design yang lain.
Banyak cekadak plak kau ni. Orang dah bagi tu, bersyukurlah kan.
Demand sungguh! erkk. *_*
Owner: Lemonade
Sponsored by: ANIS
Hahaha sekian saja entry wishlist aku yang dah tercapai. A million thanx to both of you.


20 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

giler la...
semua sponsor...
bila ko nak sponsor aku lak???
hhahahaha...

ciek niena said...

perghh... lappy n wallet tue.. besh la awak.. huhuhu... nty boley la update blog guna lappy bawu.. huhuhu~

LEMONADE said...

meniti senja: kalo aku kaye dpt duit nuffnang sejuta baru aku sponsor ko. hoho!

LEMONADE said...

Cik Niena: Ini sy update blog guna lappy baru lah. hikhik

miszgarfien said...

waahhhh...best nye...ade yg dh tercapai...bahagia je kan rasanya...syukur la....jaga baik2....huhu sgt jelles dgn viao pink tu

Asfan Ash said...

aku harus dengki melihat orang kaya macam kau =P

.cik aida. said...

cantik laptop bru..
pinky 2..hehe..:)

deqyalalink in-situ said...

bestnya bestnye , i love elle jugak, my cadar pun elle hehe.. tapi lg best kalau org bagi uhuuu.. :)

Einaz Shah Rizal Thomas said...

nice blog ;)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

nak tunggu sejuta,
lagi sejuta tahun la...
hehehehe...

LEMONADE said...

Ein: bahagia2. alhamdulillah.. =)

LEMONADE said...

ARC: aku x kaya. kalau aku kaya mesti aku dpt sekelip mata apa yang aku nak.

LEMONADE said...

misslavenderaida: perempuan mmg sinonim dengan pink.=)

LEMONADE said...

deqyalalink: best2. ELLE! ELLE! ELLE! hihi

LEMONADE said...

einaz: thanx. =)

LEMONADE said...

meniti senja: hihiihi kalau ada rezeki sape tahu kan. =p

fizamior said...

wah!!!!!!!!!!
seronotnya dpt hadiah...
semua yg best2 pulak tuh...
:))
harus tido lena ...

lemonade said...

sis fizamior: agagagaga kalau x dpt pun tido tetap lena. =)

Anonymous said...

oiyt smue sponsor.. kne rasuk ke kne jampi smue mereka itu?? ki3

LEMONADE said...

maCy: kena jampi je. hahaha

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates