12 March 2010

Pesanan dari AKU buat KAU.

Tak sempat dah nk blogging panjang lebar ni.
Nak balik kampung. School holiday.
Tapi otak aku tak cuti pun.
Banyak benda nak fikir.
Jari-jari ni pun tak boleh nak rehat sangat.
Banyak benda nak kena taip.


p/s: Aku sampai rumah dalam pukul 4 pagi karang. Doakan aku baik-baik saja. =)

11 comments:

fizamior said...

have a safe journey!!!!!

..::..ein..::.. said...

taking care ye....

ASaDa RyutaRo said...

hoOo... selamat bercuti buat cikgu2 semua.. hehe :P

::alwaniamalini:: said...

saye pun nak balik kampung esok ehehe..
selamat bercuti!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku doakan ko selamat sampai...

aieOreo said...

selamat holiday cik Lemonade :)

deqyalalink said...

slmat smpi yee..deqya kat umah dah :)

Rashid said...

Selamat pulang kg elis..

Moga tenang kat kg k..

min said...

take care elis
jgn pikir byk2 k
rest je la
hehee

Ms.Independant said...

pesan AKU utk KAMU ;

JAGA DIRI BAEK2 YAH! :)

maCy said...

selamat jalan.. skali da smpai.. ahaha

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates