17 March 2010

Nak Tahu Tak Apa Berlaku Hari tu...?

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia. hihi =)

Pic intro cerita hari ni.
Sebenarnya kan, aku tak pergi pun tengok Alice in Wonderland hari tu. Semua Mclynn punya pasal. Tak tepati masa. Movie mula 4.15pm. Aku dh pesan banyak kali make sure 3.00pm dah ada kat umah. Tapi dia sampai umah 3.30pm. Dengan nak tunggu dia bersiap bagai. Nak pergi angkut Si Fendi dengan Azam lagi. Hangin. Hangin. Sampai Jusco dah pukul 4.00pm. Tengok2 tiket dah full. Cis! Memanglah kena sumpah seranah bak hang!
Fikir punya fikir, decide mahu tengok V3 Samseng Jalanan. Dah aku malas nak buat review pasal cerita ni. Sama je jalan cerita dengan cerita-cerita rempit yang lain. Ada lumba-lumba, ada tumbuk-tumbuk, ada berdarah-darah, ada guling-guling atas jalan, ada pompuan seksi nak mamposss, ada part dah nak mati pon boleh rempit lagi, ada main kejar-kejar dengan polis. Itu biasa lah kan kalau adegan cerita rempit macam ni. Maka, aku rasa kau pun tak rugi kalau tak tengok cerita ni. (*_*)
p/s: Nak photoshoot cover album atas bumbung Jusco tapi bateri camera pulak kong. Ni buat aku tambah kemaruk nak DSLR Nikon ni. =P

8 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
ayat tak leh blah...
"tak rugi pon kalay tak tgk..."
hahahaha...

LEMONADE said...

meniti senja: betul ape aku cakap. hehe =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ye la..
aku caye ko la...

deqyalalink in-situ said...

tringin gak nk tgok v3 tp bek donlod je agaggag

AyanaAsham said...

aku pun teringin DSLR tu...ntah bilela!

lemonade said...

meniti senja: time ksh sbb pecaye ckp aku. hihi

lemonade said...

deqyalalink: bagus2 donlod je, jimat duet. hehe

lemonade said...

ayana: dh keje nnti belilah.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates