20 March 2010

Di DaLam Sepi iTu...


Serasa diri ini
Terpinggir di batas nan sepi
Tak sesiapa menemani

Di dalam sepi itu

Kembali ku mengingati mu
Lalu hati jadi rindu

Aku terperangkap dalam diri

Aku terpedaya oleh mimpi
Aku dikejari bayang-bayang
Keterpaksaan menyiksakan

Lama ruang hati kekosongan

Lama ku menangis sendirian
Lama hanyalah hitungan masa
Tak terluntur kenangan indah
Di antara kita

Di dalam sepi itu

Bertakhta bayangan dirimu
Mencengkam sanubariku



::: Beliau berkata pada saya "Sunyinya rasa hati kosong..."

Apa saya nak jawab..? Tiada jawapan di situ kerana hati itu perlu di jaga.


11 comments:

Anonymous said...

lagu itu....
mesej itu...sy taw..

deqyalalink in-situ said...

uhh..sedih membaca T_T

LEMONADE said...

anon: ko dpt jugak ke cik anon?

LEMONADE said...

deqyalalink: tadah air mata dlm baldi cepat2. *_*

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

awat bermadah helah nie...
hehehehe...

oranglidi said...

ni macam lagu sudirman.. kan?


lawa gambor

lemonade said...
This comment has been removed by a blog administrator.
angah iza said...

Beliau itu siapa ????

:)

LEMONADE said...

meniti senja: sekali sekala bro. =)

LEMONADE said...

orang lidi: ha'ah. =) thanx.

LEMONADE said...

sis iza: seorang yang pernah ada dan sentiasa ada dalam hati sy. =)

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates