05 March 2010

Farah a.k.a Ms. Independant...!! Saya dah buat ni.

Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang! - Done

Cerita pasal gambar -Done

Ms. Independant minta saya buat tag ni. Saya sedang free, maka boleh la buat. =)
Sebenarnya dah lama saya pakai wallpaper ni. Sebab ape?? Sebab saya suka Mitsubishi Lancer. Saya banyak koleksi wallpapar Lancer tapi saya prefer guna yang ni sebab simple, tak crowded. Simple macam jiwa saya. Kalau saya punya duit yang banyak, saya mahu kereta ni. Perempuan kalau bawak kereta ni nampak stylo dan HoT. Kawan-kawan kata saya ganas bawak kembara, orang kecik tapi bawak kereta besar, laju pulak tu. Tak padan. Kalau saya bawak lancer satu hari nanti padan kot. =)



Pilih 7 orang untuk di tag:

meniti senja
budak pensel
deqyalalink
sis fathiyah
en. alierostam
Cik Ejaa
Oreo


Ok. selesai sudah.

16 comments:

angah iza said...

nampak menarik sgt wallpaper tu...
simple....

LEMONADE said...

sis iza: sis nak ke?

aieOreo said...

walpaper itu..
akan membuat pemiliknya menekan minyak atau brek tanpa sedar,
walaupun pedal minyak dan brek takde..
mwhahahaha :P

lemonade said...

oreo: angan2 kadangkala boleh jadi satu kenyataan. hoho =p

Asfan Ash said...

wooot susa kot nak carik awek cani hahahhaha

LEMONADE said...

ARC: agagaga... ganaz kot. =p

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

kalau ko tak free ko tak wat la eh???
hehehehe...

arboqskii said...

saya di tag???
nnti sy buat yer....
tenet problem...
skunk nie on9 pun kt skola
ade program motivasi...ngeh2

lemonade said...

meniti senja: begitulah nmpaknye.. xpun aku peram2 dlm draft dlu, ade ms baru buat. =)

lemonade said...

en.alierostam: ye! anda di tag oleh sy. ok, bile2 free n line dh ok nnti blh la buat yek. =p

fara said...

Thanks dear sbab wat tag ni!

frh pon ske gle lancer ni!
ble la dpt paki kan!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
mentang2 skang zaman bz ko...

cik.pija said...

oh nooo..ejaa dah wat laa lemonade..huhu anyway thnks tag.nex time ejaa tagg lak.
wahahaha:p

LEMONADE said...

ms.independant: tu la... selalu je berangan bawak lancer. ahaha

LEMONADE said...

meniti senja: nak wat cane, ms x mengizinkan. hahaha

LEMONADE said...

ejaa: hoho orait, nnti sy pegi terjah. =) thnx!

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates