01 March 2010

Ini personaliti aku, BUKAN personaliti kau. (*_*)

Ni bukan aku yang kata tapi Cik Muka Buku yang kata.
Banyak betulnya dan sedikit silapnya. hihihi

Personaliti Berasaskan Tarikh Lahir / Ketahui Pasangan Anda

Result: no.1

Anda sangat cerdik, jujur, lucu, degil, rajin, terus-terang, cemburu dalam asas pertandingan, baik hati, peramah dan autoriti. Anda ingin mendahului dalam apa jua keadaan. Anda seorang yang berdikari, berkeyakinan dan tidak pernah berada di bawah pimpinan orang lain. Anda akan bercinta dalam usia yang muda tapi akan berkahwin pada usia yang matang. Anda tidak suka akan orang yang bertentangan pendapat dengan anda. Malah anda juga menyimpan dendam dengan orang yang bersalah dengan anda. Anda seorang yang kuat belanja. Pada masa hadapan anda adalah profesional dalam kerjaya yang anda ceburi. Namun terdapat juga orang yang kecil hati dengan pencapaian anda. Anda mempunyai keluarga yang bahagia.


Pasangan ideal anda adalah no.4, 6, 8.

Cepat try kuiz ni kat Muka Buku, sape2 jejaka yg no. 4, 6, 8 boleh isi borang jadi pasangan aku untuk sehati berdansa. muahahahaha (~_*)



7 comments:

angah iza said...

iSH......leh caye ke dik ?
heheheh :P

sehati berdansa ngan sis je la.
hahhaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
gelojoh je nak suruh sis borang...
hahahaha...

ARC™ said...

bermakna anda akan bercinta dalam jangka masa yang panjang?

the downside is, dia tak cakap pun yang anda akan bertukar pasangan ataupun tidak

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aduh...
silap...
bukan sis borang...
ISI borang...
hehehehe..
error...

lemonade said...

sis iza: ade betulnya, ade jugak yg x betul. =) kalau dengan sis jadi dua hati berdansa lah. ahahaha =p

lemonade said...

meniti senja: kan dh typing error. hahaha

lemonade said...

ARC: bercinta dlm jgka ms yg panjang tp xnak la kawen lmbat smpai boleh digelar andartu. huhu =p

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates