10 March 2010

Mari LiHat TerJaHaN Si Peng'google'..


Kau nampak tak apa yang mereka google sampai boleh terjah ke blog aku. Tak nampak eh. Meh aku nak bagi tau. Kalau yang aku letak anak panah kat bawah tu means agak unik keywords yang diguna oleh peng'google' selain sweetstoberi yang paling kerap. Keywords 'wanita bermisai' kerap juga di'google'. Ha, yang ni pasal aku pernah buat entry pasal produk Hair Lightening Cream Body Natur yang boleh hilangkan misai untuk orang perempuan. Tak sia-sia aku sebarkan ilmu yang bermanfaat kat sini. Hoho! =) Kalau nak baca entry tu boleh klik sini.

Oh, minggu ni first time aku tengok ada yang google 'blog elis afia'. Siapakah gerangan yang meng'google' ini agaknya ya..? hahaha Mesti orang yang dikenali ni. Kalau tak, takkan boleh terjah dengan meng'google' nama penuh aku kan?

Dan satu lagi, agak unik keywords yang diguna minggu ni iaitu 'facebook gila bangang'. Hadoiii... ganas betul keywords si peng'google' ini ya. hahaha

Tapi takpe, aku tak ambil kisah pun apa yang korang nak google. Kalau ada yang bermanfaat tu, bacalah, jadikan sebagai panduan. Aku hanya ingin berkongsi tentang kehidupan di sini.



Sekian. Salam satu Malaysia. (",)


14 comments:

lemontree said...

wah siapa pengogle tu

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

mesti seseorg yg misteri mencintai ko...
hahahaha...
abes la...
ade penegndap...
hahahahaha...

lemonade said...

lemontree: ntah la. sy pun x tau. hihi

lemonade said...

meniti senja: pandai2 je ko ni. =p

farahfatihah said...

cik lemon, sama lah kita hahaha xpe2 mkin glam la blog ni pas nih! =P

lemonade said...

sis farahfatihah: apa yg sama kak?

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

ye la tue...
abes la ko...
die nak mandram...
hehehehe...
die dah tahu name penuh tue...
hehehehe...

Anonymous said...

i cari, blog kak elis yg hot.. muahaha

lemonade said...

meniti senja: mandram tu ape? x phm lah.

lemonade said...

maCy: hot ke? kuang3. nonsense. kalau hot dh lm famous kat dunia maya ni. hahaha owh, budak kecik ni rupanye yg google nm i. hikhik

deqyalalink in-situ said...

penggoogle mmg cenggitu , deqya pun selalu buat, upsss ? haha :p

LEMONADE said...

deqya: biaselah, nk dpt info kan. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

bomoh la..
ape la ko nie...
mandrem...
mcm mane eje pon aku tak tahu...
hehhe...

lemonade said...

meniti senja: owh ye ke.. ahahhaa mcm2 ar ko ni.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates