08 March 2010

I'm Speechless...!!


It's Monday today.

Thank you nuffnang~!!
Im speechless.




16 comments:

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

awat???
dapat byk duit ke???
meh la kat aku sket...
ngan aku jgn berkira...
hehehehe...

lemonade said...

meniti senja: ade la... rahsia.. hahaha tggu aku kaye raye baru aku sedekah kat ko.

..::..ein..::.. said...

ehem3....sila la belanja....ekeke

lemonade said...

ein: ehem ehem.. belum kaye lagi.. agagaga

LuVidA^^ said...

amboi suke ekkk

lemonade said...

luvida: suke! suke! suke gile! (T______T) hahaha

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

hahahaha...
belanja....
bukan sedekah

lemonade said...

meniti senja: boleh saje...

angah iza said...

sis da majuk ngan nuffnang..
hahahaha

ejaa said...

hehe isnin nuff akan naik.huhu kalo da lebih rm 50 nak kene cashout ke nk simpan dulu?

deqyalalink said...

bestnya dah ley cashout :( deqya taknah lagi :(

lemonade said...

sis iza: haha kalau majuk rugi sis. =)

lemonade said...

ejaa: better cashout je. kalau simpan2 kot2 nuff bankrap ke ape ke, langsung xdpt ape2. wahahaha

lemonade said...

deqyalalink: x cashout lagi lah. =)

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ said...

aku pegang kate2 ko elis...
hahahahaha...

lemonade said...

meniti senja: kalau aku kaye, xde hal lah setakat belanje makan tu.

Post a Comment

Template by:

Free Blog Templates